Pilates pre začiatočníkov

Pilates pre začiatočníkov

Vstúpiť do kurzu>>>


Pre koho je kurz určený?

Máte bolesti chrbta? Cítite sa často bez energie alebo vystresovaní? Chcete si spevniť a vyformovať postavu? Všetky tieto problémy môžete vyriešiť jednoducho pomocou Pilates Clinic Method.

 

Čo je Pilates?

Pilates je metóda cvičenia spočívajúca v zapojení hlbokých vnútorných svalov. Vyvinul ho nemecký športovec Joseph Pilates na začiatku 20. storočia. Na jeho základoch sa jednotlivé cviky naďalej zdokonaľovali až do dnešnej podoby. Je vhodný pre tanečníkov, aktívnych športovcov, pre ľudí s nadváhou a dokonca aj pre tehotné ženy.

Pilates je jednou z obľúbených metód pre cvičenie doma. Okrem zlepšenia postavy a kondície odbúrava stres, napomáha rehabilitácii zlomeninách a úrazoch svalov a pomáha pri bolesti krčnej chrbtice i celého chrbta.

Pilates pre začiatočníkov 2


Náplň kurz

V kurze sa naučíte základné cviky pilatesu. Na začiatok sa naučíte ako zapojiť hlboké vnútorné svaly a ako aktivovať bránicu pri cvičení. Precvičíte si panvové dno a pretiahnete sa a zapojíte silu celého tela. Aktivujete stabilizáciu a silu lopatiek a naučíte sa zapojiť aj dynamickú silu celého tela. Zvýšite si mobilitu celého tela, najmä horného hrudného úseku.

Naučíte sa tak ako dokonale ovládať svoje svaly, ako ich donútiť spolupracovať a zapojiť mobilitu celého tela.

Pilates pre začiatočníkov 3


Lektor kurzu

Lektorkou kurzu je Jolana Novotná, ktorá je lektorkou skupinových aj individuálnych tréningov Pilates Clinic Method a Školy panvového dna metódy 3×3 už 30 rokov.

Pilates pre začiatočníkov Jolana Novotná


Čo kurzom získate?

Vďaka cvičeniu pilates sa naučíte dokonale ovládať vaše hlboké vnútorné svaly. Ich spevnením dosiahnete lepšiu kondíciu, štíhlejšiu a pevnejšiu figúru, ale pomôže vám vylepšiť aj váš zdravotný stav. Spevnenie hlbokých vnútorných svalov pomáha odstraňovať časté zdroje bolesti chrbta a krčnej chrbtice, urýchli rehabilitáciu po zlomeninách a svalových úrazoch. Okrem toho vás pravidelné cvičenie pilates, a najmä ak ho budete cvičiť ráno, vzpruží, nabije energiou, vzbudí dobrú náladu a odstráni vypätie a stres.

Pilates pre začiatočníkov


Zhodnotenie

Pilates je vhodným cvičením prakticky pre každého. Ide o cvičenie doma a vďaka online kurzu sa ho môžete jednoducho z pohodlia domova aj naučiť. Nepotrebujete k nemu žiadne špeciálne pomôcky. Cvičiť budete iba vlastným telom, stačí vám preto iba podložka pre cviky v ľahu.

Pilates pre začiatočníkov 5

Cvičenie pilates má overené pozitívne účinky na organizmus. Treba však mať reálne očakávania a stanoviť si ciele, ktoré sa reálne dajú dosiahnuť. Takisto ak plánujete cvičením zlepšiť svoju postavu musíte tomu prispôsobiť celý svoj životný štýl. Zdravé stravovanie a cvičenie idú ruka v ruke a peknú postavu dosiahnete len v kombinácii oboch.

Nemučte sa však žiadnymi bláznivými diétami, každá z nich má „jojo efekt“ a navždy ju držať nevydržíte. Radšej sa stravujte rozumne, dajte si na čo máte chuť aj keď je to niečo neveľmi zdravé alebo trochu kalorickejšie. Pokiaľ si to doprajete občasne a nie každý deň nič sa vám nestane. Najdôležitejšie je prispôsobiť stravu vášmu výkonu.

Pilates pre začiatočníkov 6

Nemusíte sa teda nijako trýzniť, stačí sa stravovať s rozumom, dobre spávať, pridať k tomu cvičenie, a vhodným pre cvičenie doma môže byť najmä pilates, a máte pred sebou dlhý šťastný život. Pretože byť fit neznamená len to, že lepšie vyzeráte, ale najmä sa lepšie cítite a ste lepšie naladení.

Kategória: Pohyb
Počet lekcií: 14
Dĺžka kurzu: 6:06 hod.
Úroveň obtiažnosti: Pre začiatočníkov
Prístup: 24/7: Videokurzy môžete prehrávať zo všetkých zariadení
Lektor: Jolana Novotná

Urobte krok vpred k životu s menšou bolesťou a väčším úsmevom. Prvým krokom môže byť práve kliknutie na tlačidlo nižšie a pozretie videí zdarma.

Vstúpiť do kurzu>>>